Bir Bakın

 


   Efendim bildiğiniz üzere son zamanlarda İstanbul'da cereyan eden gezi parkı olayları tüm ülke ve dünya genelinde geniş yankı buldu. İlk başta birkaç tane ağacı korumak için başlatılan bu eylemler gün geçtikçe tamamen hükümet karşıtı ve üzücüdür bir yerden sonra devlet karşıtı bir eylem haline geldi. Şimdi şu haklı bu haklı yok o onu yaptı bu bunu yaptı diyecek değilim. Bu yazdıklarımdan eylemlere karşı bir insan olduğum izlenimi çıkmasın, destek veren biri olduğum izlenimi de çıkmasın. Çünkü ben olaya maalesef kimsenin bakmadığı bambaşka bir açıdan bakmak istiyorum.
     Biliyorsunuz bu eylemlere pek çok insan katıldı. Neredeyse her meslekten insan vardı orada. Kurulan platformlarda sanatçılar ve onlar gibi halkın saygı duyduğu pek çok insan konuşmalar yaptı, düşüncelerini paylaştı. Bu insanlar arasında milletvekilleri de vardı. İşte sevgili dostlarım benim asıl derdim burada başlıyor. Diğer zamanlar halk düşmanı, terörist, lanet olarak değerlendirdiğimiz DTP üyesi milletvekilleri sanki tek dertleri ağaçları kurtarmakmış gibi gidip eylemlere destek verdiler. Kimse de "noluyor abi bunların ne zamandan beri derdi ağaçlar böcekler oldu?" demedi. Tek amaçları halkı devlete karşı kışkırtmak olan (bakın hükümet falan demiyorum, yanlış anlaşılmasın) bu insanlar, dağlarda Mehmetçiklerimize kurşun sıktıran bu insanlar, maalesef gezi parkı eylemlerine katılmış ve kendilerini halktan yanaymış gibi göstermişlerdir. Bu beni çok derinden yaralamıştır dostlarım. Her gün belalar okuduğumuz küfürler ettiğimiz bu adamlar, sanki sizinle yoldaşmış gibi davranıp o kötü yüzlerini gizlemişlerdir. Maalesef kimse de bunun pek farkına varmamıştır.
     Siyasetle ilgili konuşmayı pek sevmememe rağmen artık bu duygularımı içimde tutamadığım için sizlerle paylaşmak istedim. Tamam eyleminizi yapın, sisteme hükümete karşı çıkın, ama sizinle birlikte direnen insanlara da bir bakın. Bunu neden yaptıklarını düşünün. Umarım düşüncelerimi doğru bir biçimde aktarabilmişimdir. Sevgilerle...

Yorumlar